2012/06/04

星期五無女

星期五無女

香港最多粗口講咸濕網台節目!

星期五無女 呢個一定係香港最多粗口、而且狂講淫野的網台節目,兒童絕對不宜,道德塔利班都唔適合,但港男宅男好多都話聽得過癮。

星期五無女
▲圖:星期五無女

呢個係星期五晚上香港人網的節目,主持人有 阿東、Noel、歷蘇、鱷魚。節目的內容完全是男人導向,由去年「扑性Day」、至到兩性關係、至到北上尋歡詳情、再到「Santino」盛女與把妹事件、港男港女互溝趣事,全部都齊。

星期五無女
▲圖:星期五無女

呢個節目在網上世界越來越出名,五月初,星期五無女其中兩個節錄主持突然搞革命,理由是不滿監製表現,想結束節目。佢地最後妥協,如果有一百位聽眾到現場撐佢地,佢地繼續做。結果,有成近二百位聽眾撐場,令主持人感動到爆,決定繼續做節省下去。原文: 香港最多粗口講咸濕網台節目!

keyword: 星期五無女

▼星期五無女 相關影片: