2012/06/02

K-CHEK 唉依家啲情侶

K-CHEK 唉依家啲情侶

希媛~唉依家啲情侶Feat K-CHEK

近日在網絡間流傳的《唉依家啲情侶》歌曲點擊率達四十八萬,十分受歡迎。歌曲演唱人為K-CHEK’S MUSIK & 希媛。

K-CHEK 唉依家啲情侶
▲圖:K-CHEK 唉依家啲情侶

Haylie Verse: 岩岩識你覺得你幾好玩 識落左先知你好煩 去邊又問 同邊個又問 攪到好忟 你仲係到問 What? / who? / When? / where ? 係咁問點解 Why ? / why ? / 好似我老豆係到問長問短 你估 你係調查員逼我做問卷 幾時先問完 /吾好再兜圈 落一落街就話我去左玩 留係屋企就話我好嬾 困係間房/好似係監倉 對住四堵牆/仲有一床 去到邊都跟 /你好痴身 去廁所都跟 /你都痴根

Chorus: 你知不知 原來我是真的不想這輩子 日日在被你監視/有時只想一個人 原來我是真的不想這輩子 日日在被你監視/有時只想一個人

K-CHEK 唉依家啲情侶
▲圖:K-CHEK 唉依家啲情侶

K-CHEK Verse: 你話你愛我究竟有冇愛過 係我聽錯定係你攪錯左 失蹤幾個鐘 / 究竟去左邊 電話打吾通 / 就話手機冇電 咁咋既大話係我先信 愛情係麻木已經到左癲峰 你估我吾知 /你D衰野 有時咋吾知/ 當睇吾到姐 放你係心中 先會咁心痛 對你既熱度 /吾係三分鐘 分分鐘需要你 /聽我電話 就算聽到你講既係大話 我聽到你把聲都吾算太差 知道你安全咁就得啦 只要你安全咁就得啦

Chorus: 你知不知 原來我是真的不想這輩子 日日在被你監視/有時只想一個人 原來我是真的不想這輩子 日日在被你監視/有時只想一個人

原文: 希媛~唉依家啲情侶Feat K-CHEK

keyword: K-CHEK 唉依家啲情侶

▼K-CHEK 唉依家啲情侶 相關影片: